عشقانه ها

عشقانه ها
سایت تفریحی فرهنگی مذهبی دانلود و...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشقانه ها و آدرس ela86.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه

فرهاد مجيدي وارد تهران شد
مجيدي در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده است. به گزارش گل، فرهاد مجيدي بعد از مدتها ديشب وارد تهران شد. او در حالي به پايتخت بازگشت که خبر مي رسد مذاکرات او با فتح الله زاده وارد مرحله تازه اي شده و اين احتمال وجود دارد که بعد از نشست او با مديرعامل استقلال در روز 5 شنبه مجيدي بار ديگر استقلالي شود!
امير قلعه نويي در يک هفته گذشته تلاش کرد با سکوت و سياست انتقال مذاکرات به سمت فتح الله زاده موضعي از خود در قبال بازگشت مجيدي نشان ندهد .

********************************************************

کاسياس از بلاتر دفاع کرد
ايکر کاسياس دروازه بان تيم ملي فوتبال اسپانيا و کاپيتان اين تيم از سپ بلاتر رئيس فدراسيون جهاني فوتبال (فيفا )در برابر اتهامات مربوط به دريافت رشوه دفاع کرد.کاسياس در کنفرانسي خبري گفت: به نظر، وجود هرگونه فساد در ورزش بايد محو شود اما من در اينجا حمايت خود را از بلاتر اعلام مي کنم زيرا او يکي از بهترين روساي فيفا است و او براي فوتبال جهان مناسبترين فرد ممکن است.

********************************************************

آيت‌اللهي:هواداران پرسپوليس بخشيده نمي‌شوند
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است.  هادي آيت‌اللهي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در خصوص اينکه آيا قرار است هواداران پرسپوليس که با محروميت دو جلسه اي همراه هستند، بخشيده شوند يا خير عنوان کرد: محروميت هواداران پرسپوليس راي کميته استيناف است و اين حکم قطعي است. در مورد بازي اين تيم با گهر زاگرس که در کرج برگزار مي‌شود و پرسپوليس تيم ميهمان است اين هفته تصميم گيري مي‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 28 تير 1391برچسب:, ] [ ] [ ali ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم لحظات خوبی را در این وبلاگ داشته باشید.
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 543
بازدید ماه : 4461
بازدید کل : 280363
تعداد مطالب : 4364
تعداد نظرات : 1580
تعداد آنلاین : 1

فروش بک لینکطراحی سایتعکس